Klachtenclausule

Afdrukken E-mail

Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.

Kantoorgegevens

KEERBERGEN
Mechelsebaan 55
3140 Keerbergen
T: 015/52.90.60
F: 015/52.97.39
Email Keerbergen

MECHELEN
Keizerstraat 18B

2800 Mechelen
T: 015/43.53.55
F: 015/43.53.56
Email Mechelen

Praktische info

Voor de openingsuren van Keerbergen: klik hier

Voor de openingsuren van Mechelen: klik hier

Contact opnemen doet u via deze link

Bij schade: bel ons rechtstreeks nummer 015/52.52.13

KBC fb

Verbonden agent, KBO nummer 0439.109.595, van KBC Verzekeringen NV, Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven, België BTW BE 0403.552.563, RPR Leuven