Klachtenclausule

Afdrukken E-mail

Je tussenpersoon, Eraly Verzekeringen nv, is het eerste aanspreekpunt voor je klachten.

Vind je dat je met je klacht niet bij je agent terecht kan of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde, dan kan je terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38.

Wat als je niet tevreden bent met het antwoord van KBC-Klachtenmanagement? Richt je dan tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as. Of surf naar www.ombudsman.as. Je behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.

Kantoorgegevens

KEERBERGEN
Mechelsebaan 55
3140 Keerbergen
T: 015/52.90.60
F: 015/52.97.39
Email Keerbergen

MECHELEN
Keizerstraat 18B

2800 Mechelen
T: 015/43.53.55
F: 015/43.53.56
Email Mechelen

Praktische info

Voor de openingsuren van Keerbergen: klik hier

Voor de openingsuren van Mechelen: klik hier

Contact opnemen doet u via deze link

Bij schade: bel ons rechtstreeks nummer 015/52.52.13

KBC fb

Verbonden agent, KBO nummer 0439.109.595, van KBC Verzekeringen NV, Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven, België BTW BE 0403.552.563, RPR Leuven